Tomahawk 400
Tomahawk 400
Tomahawk 400

Tomahawk 400

Sportowy Tomahawk oferuje prędkość, zwrotność i adrenalinę - niezależnie od tego, czy lubisz ostre przejażdżki, czy relaksującą jazdę weekendową. Zwinne podwozie i wysokie osiągi czterosuwowego jednocylindrowego silnika SOHC docenią zarówno początkujący, jak i doświadczeni kierowcy.

Technologia

Silnik przetestowany w wyścigach

Silnik przetestowany w wyścigach

Legendarny, chłodzony cieczą jednocylindrowy silnik o pojemności 360 cm3, ma na swoim koncie wiele zwycięstw  w wielu wyścigach i rajdach terenowych. W połączeniu z niską wagą samego ATV i doskonałą kontrolą nad maszyną gwarantuje mnóstwo frajdy z każdej jazdy.

Automatyczna skrzynia biegów F.C.C.

Automatyczna skrzynia biegów F.C.C.

Automatyczna skrzynia biegów czołowego japońskiego producenta F.C.C. zapewnia idealnie płynną jazdę bez konieczności zmiany biegów, dzięki czemu możesz w pełni skoncentrować się tylko na prowadzeniu. Przenoszenie mocy na tylne koła zapewnia lekki i niezawodny łańcuch.

Sportowe zawieszenie

Sportowe zawieszenie

Access Tomahawk swoje doskonałe właściwości jezdne zawdzięcza wysokiej jakości zawieszeniu oraz niezwykle sztywnej ramie z nisko położonym środkiem ciężkości. Rezultatem jest jeden z najlepszych w obsłudze quadów o docenianej łatwości i precyzji sterowania.

Mocne hamulce

Mocne hamulce

Hamulce są zaprojektowane do wielokrotnego, energicznego hamowania podczas ostrej sportowej jazdy. Trzy duże tarcze hamulcowe zaskoczą Cię dużą siłą hamowania i łatwą obsługą za pomocą pedału lub dźwigni na kierownicy.

Wyścigowe felgi aluminiowe

Wyścigowe felgi aluminiowe

Wysokiej jakości aluminiowe felgi posiadają wzmocnione krawędzie, co zwiększa ich trwałość i żywotność. Aby zapewnić szybką, agresywną jazdę, są wyposażone w najwyższej klasy opony Kenda, z kierunkowym bieżnikiem, zapewniającym precyzyjne  sterowanie i doskonałą przyczepność.

Specyfikacja

Silnik

Typ: czterosuwowy jednocylindrowy SOHC, 4 zawory
Pojemność: 359,3 ccm
Kompresja: 11,0 : 1
Zapłon: CDI
Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny
Zapłon: elektryczny
Gaźnik: Mikuni BSR33
Smarowanie: miska olejowa

Układ napędowy

Napęd: oś tylna
Skrzynia biegów: sportowy wariator F.C.C. z biegiem wstecz (H/L/N/R)
Napęd końcowy: łańcuch

Podwozie

Zawieszenie przód: niezależne, podwójne wahacze
Zawieszenie tył: wahacz
Amortyzatory przód: amortyzatory hydrauliczne, regulowane napięcie wstępne sprężyny
Amortyzatory tył: amortyzatory hydrauliczne, regulowane napięcie wstępne sprężyny
Hamulce przód: tarcze hydrauliczne, 2x Ø 165 mm
Hamulce tył: tarcza hydrauliczna, 1x Ø 220 mm
Opony przód:  21 x 7 - 10
Opony tył: 20 x 11 - 9

Rozmiary i waga

Długośc całkowita: 1 825 mm
Szerokośc całkowita: 1 230 mm
Wysokość całkowita: 1 140 mm
Prześwit: 265 mm
Sucha masa: 283 kg
Zbiornik paliwa: 14,8 l

Inne

Prędkościomierz / obrotomierz: cyfrowy / cyfrowy

Wyposażenie w cenie

Wyposażenie: aluminiowe podnóżki, aluminiowe felgi, wyścigowy przedni zderzak, oryginalne naklejki firmy 3M o długiej żywotności

Homologacja

Homologacja: tak / T3b
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B (samochód osobowy)


Zdjęcia oraz ilustracje nie muszą odpowiadać specyfikacji modelu na polskim rynku. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji oraz cen.